יום שבת, 17 באפריל 2010

Chapter 1- Dieting

אני כבר בת 32 עם הפנים לכיוון ה- 33 ונשמעת כמו תקליט שרוט, כן אלו בינינו שכבר עברו את ה- 30 עדיין זוכרות איך היה נשמע תקליט שרוט (ואני מדגישה שרוט, כי שבור פשוט לא נשמע!)...

מי שמכיר אותי עבר ושמע אותי מדברת על הדיאטות בחיי, והיו כאלה רבות... החל מדיאטות כרוב למיניהן ועד חרמונים ושמומרי משקל וכל מה שמהמוח האנושי יכול להמציא, אז לכם המשועממים והמתרגזים לשמוע אותי, אני מבקשת סליחה!

שוב ערב שבת ושוב עומד להתחיל לו שבוע חדש ויחד איתו הדילמה של איזו דיאטת בזק עלי לעשות בכדי להוריד איזה 15 קג שהצטברו להם (כי לא מתחילים דיאטה סתם כך באמצע השבוע ובלי תכנון-חחח....)

אז ככה מה האופציות שעומדות לפני:
  • דיאטת שעמום קולינרי שכוללת הרבה גבינות וטעם של סיד בפה במשך שבוע שאולי תוריד לי איזה ק"ג במאמץ רב
  • דיאטת הלימונים שאני מתלבטת קשות לגבה מאחר והיא כוללת כמעט אפס אוכל והרבה צרבת עם הבטחה של להוריד איזה 7 קג בתום 10 ימי עינוי סיני
  • או הדיאטה המאוזנת שדורשת סבלנות וזמן שני דברים שאני ידועה שאני קצרה בהם
אוף!! מה עושים, אבל באמת שהגיע הזמן הקיץ קרב, הזמן רץ והפעם אני אצליח (הרי כתבתי את זה, אי אפשר לאכזב או לתרץ)

טוב אז שיהיה לי בהצלחה! אני אעדכן בקרוב במה בחרתי ואיך הולך
לילה טוף!

תגובה 1:

  1. לא רוצה לדרוך על הפצעים, אבל לשמחתי אף פעם לא עשיתי דיאטה (רק אחת כזאת של השמנה, אבל היא הייתה סבירה, ולא נוראית בכלל.. התענגתי על מגנומים נון סטופ).
    אני חושבת שדיאטה מאוזנת חשובה ובריאה לחיים.. לא צריך להשתגע מזה.. משקל צריך להוריד כשהראש לא טרוד ודואג. אני הבנתי שבפעמים שאני מורידה כמה ק"ג, זה דווקא הפעמים האלה שאני אוכלת כל מה שבא לי אבל באופן מבוקר, וזה כולל גם 3 ארוחות מסודרות.

    שיהיה בהצלחה!
    שרונה

    השבמחק