יום שבת, 17 באפריל 2010

I'ts about time 2...

מי היה מאמין ש-11 שנה אחרי שפתחתי את העסק הראשון שלי השם שלו יהיה כ"כ משמעותי עבורי כ"כ הרבה שנים אחרי...
אבל הפעם יש כ"כ הרבה דברים שבאמת הגיע הזמן לעשות. איך הגעתי למצב הזה??
איפה נתקעתי, באיזה פנייה שגיתי?
הדרך לא כולה הייתה שגויה אבל כנראה שהג'י פי אס הפנימי שלי שגה "אלונג דה וואי.."
אני אנסה לתמצת 11 שנה עד כמה שאפשר אבל זה לא יהיה פשוט, או שכן?!

הייתי הכבשה השחורה של המשפחה ושל החברה הקונבנציונלית. לא עשיתי את הטיול שלאחר הצבא ולא סיימתי את הלימודים הגבוהים וגם לא ממש התחתנתי והבאתי 3 ילדים פלוס כלב אהה והכי חשוב לא התמדתי באף דיאטה.

אבל, תמיד הייתי הכי חברותית, הכי דופקת חשבון לכל אחד ובסה"כ אהודה על הבריות.

אז אולי כדאי שאסביר קודם למה השם של העסק הראשון שלי כ"כ קשור באופן מוזר למה שקורה איתי היום.
ה"חנות" הראשונה שלי עסקה בממכר שעוני קיר קטישיים ולכן השם הכ"כ מתאים ;-)

היום 11 שנה אחרי יש לי חנות אמיתית רק שלי של בגדים כביכול אין קשר אבל כ"כ קשור. היום באמת הגיע הזמן לשנות כ"כ הרבה הרגלים.
אולי עצם העלאת הדברים על הכתוב תעזור לי לשנות הפעם באמת דברים, כי כנראה שבאמת הגיע הזמן...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה